tiistai 22. tammikuuta 2013

They don't know who I am & I'm not telling them


Ne sanoo, että alusta aloittaminen on luovuttamista, ja että menneisyyttä voi ehkä paeta, mutta pakeneminen ei poista sen olemassaoloa. 

Mun blogille kävi vähän hassusti, joten mun oli pakko poistaa se kokonaan. Siinä oli kaikenlaisia koodiongelmia joita en saanut millään korjattua, ja lopulta bloggerikin kääntyi mua vastaan. Argh. Enkä saanut edes vanhoja postauksia ladattua, joten tässä sitä ollaan taas. Pohjalla. Alussa. "Puhtaalla pöydällä".

Uusien tuttavuuksien varalta esittelen itteni lyhyesti tässä ekassa postauksessa.
Mua kutsutaan Tessaks. Se ei oo mun virallinen nimi, mutta mua on kutsuttu Tessaks jo pienestä pitäen ja se on ainoo nimi jota mä tottelen. Mun virallisen nimen käyttäminen sai mut aikasemmin vaan ärsyyntyneeks, mutta nykyään oon oppinu oleen reagoimatta siihen. Tällä hetkellä oon 17-vuotias, asun mun perheen luona Hämeenlinnan lähellä ja opiskelen pienessä Parolan lukiossa ja mun isä asuu Espoossa. Ja koska ailahtelevaisuus näyttelee pääroolia mun luonteessa, en todellakaan tiedä, että mihin tää elämä mut vie. Jo ajatus siitä, että missä oon kahden kuukauden päästä, saa mut vähän ahdistumaan. Oon aika toivoton tän mun "hetkessä elämisen" kanssa. Suunnittelu ei vaan sovi mulle.

Tässä blogissa tulee olemaan postauksia aika vaihtelevista aiheista. Joskus innostun enemmän muodista tai meikeistä ja joskus taas saatan postata jotakin mun tekemiä piirrustuksia tai vaatteita. Mä kuitenkin yritän välttää turhaa päiväkirjamaisuutta. Linkitän ainakin yhen biisin joka postaukseen, joten mun musiikkimakukin tulee jonkun verran esille täällä.

Ja ennen kuin tää alotus menee liian pitkäksi, niin toivotan kaikki tervetulleeksi uuteen blogiini, toivottavasti jaksatte pysyä mukana! :)

4 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

Aika uus blogi mutta postausetn otsikot on kivoja :) Keep on going!

❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.com

Tessa kirjoitti...

Kiitos paljon! :)

nata- kirjoitti...

Heii! ihanaa et löysin sun toisen blogin! olin ihan harmistuksissaan, kun huomasin, että olis poistanut sen toisen! :)

Tessa kirjoitti...

Noniin, ihanaa että jaksat vielä pysyä mun mukana! :)