sunnuntai 27. tammikuuta 2013

I really fucked it up this time, didn't I my dear?

Lauantain ja sunnuntain välinen yö on hyvää aikaa laittaa kesätyöhakemuksia kaikenmaailman paikkoihin. En oikeestaan enää edes muista että mihin kaikkialle oon jo hakenut.. Ehkä jostakin nappaa! Tosiaan en oo sen kummemmin miettinyt että minkälaista duunia haluisin tehä, oon vaan randomisti laitellu sellasiin paikkoihin johon ehkä jaksaisin raahautua. Mulla kyllä olis yks oikeesti mieluinen duuni mitä haluaisin tehä, nimittäin eräs lehti tarjois sellasta kiertelevän reportterin hommaa. Sitä varten pitäis tehdä video, ja se mua vähän mietityttää, kun en usko että osaisin esiintyä kameran edessä luontevasti. Toisaalta, yrittänyttä ei laiteta, joten kyllähän se kohta pitää ruveta vääntämään sen kanssa!

Viikonloppu tähän mennessä on sujunut vähän vähemmän rauhallisesti. Eilen, perjantaina, juhlittiin Saran ja muutaman muun kaverin kanssa Kallen 18v. synttäreitä. Alunperin suunnitelma oli vaan mä ja Sara kaksin niillä, kattoo leffoja ja maistella valkkaria, mutta sitten seuraan liittyi synttärisankarikin. Muutama tunti vierähti kun pistettiin Pirates of the Caribbean ft. hollanninkieliset tekstitykset ja viiksipeli pyörimään. Elizabeth Turner on itseasiassa ihan komea ranskalaistyylisillä viiksillä. Loppujen lopuksi löysin itseni Hämeenlinnan keskustasta asunani ihonmyötäinen trikoomekko, sukkahousut, ohut nahkatakki ja korkonilkkurit. Seriously, not a good idea.

Tällä kertaa mulla ei oo mitään muuta sepiteltävää, joten ei muuta kun seuraavaan kertaan, pitäkää lippu korkealla ja rentoutukaa!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Perus, itekin kirjottelen työhakemukset aina öisin :D Tulee hyvää settiä!

Nii joo, haastetta pukkaa: http://cosy-rocket.blogspot.fi/2013/01/11-11-11-11.html

Tessa kirjoitti...

No hyvä etten oo ainoa :D

Mähän rupeenkin heti hääräämään ton haasteen kanssa :3