torstai 24. tammikuuta 2013

There's no win or lose, so go ahead, make your move


En mä yritä miellyttää ketään, mutta aina kun huomaan tekeväni sitä, se tuntuu hyvältä. Lopettakaa mun kusettaminen.

Viime päiviin on kuulunu ankaraa tanssitreeniä. Eilen treeneissä kului huomaamatta kolme tuntia, ja sellanen oli olokin jälkeenpäin. Tänään alkoi koeviikko, ja mä nukuin näppärästi ensimmäisen kokeen ohi. Hups. Tää ei oo mikään uus juttu, että nukun sikeesti vielä sillon, kun koe olis pitäny saada jo tehtyä. Oon vaan lievästi aamu-uninen..
Tää postaus taitaa taas jäädä vähän liian lyhyeksi, koska mun on pakko alkaa vääntään mun musiikin esitelmää. Siihen liittyy nuo alla olevat Maj Karman levyt, mutta se My Chemical Romancen levy taas on eksynyt sinne vahingossa. Mun kouluprojektit tosin ei varmaankaan oo kovin kiinnostavia, joten viittaan siihen esitelmään nyt vaan tolla kuvalla.

Hyvää alkavaa viikonloppua, mulla onkin huomenna jo ihan luvallinen vapaapäivä :)

Ei kommentteja: